Fit Fat Food Diary. #5

Fit Fat Food Diary is een rubriek waar ik laat zien wat ik de afgelopen week gegeten heb, eventueel met foto’s. Ik eet niet volgens een bepaald dieet of regime, ik eet zoals ik denk dat goed voor mij is. 

Maandag, 13 maart – ‘time to study & work’
Ontbijt: 2 broodjes met kaas & kipfilet
Tussendoor: 1 kleine eierkoek, 1 broodje 20+smeerkaas en kalkoenfilet
Lunch: 2 broodjes met 20+ smeerkaas en kalkoenfilet
Tussendoor: bakje Optimel yoghurt, 1 appel
Avondeten: 3 gekookte aardappelen, portie doperwtjes/worteltjes, gehaktschnitzel, kuipje appelmoes
Tussendoor: 2 BelVita koekjes, 1 kleine eierkoek, 1 rijstwafel, 1 Vitalu met smeerkaas en runderrookvlees

collage1234453

Optimel yoghurt – avondeten

Dinsdag, 14 maart – ‘niet zo fit, wel gesport’
Ontbijt: 2 broodjes met 30+ kaas en light aardbeienjam
Tussendoor: 
Lunch: 3 broodjes, 2 met 20+ smeerkaas en komkommer, 1 met 30+ kaas en light aardbeienjam
Tussendoor: schaaltje Optimel perzik yoghurt,2 Vitalu’s met 20+ smeerkaas, runderrookvlees en komkommer
Avondeten: beetje bloemkool, wat wortel, karbonade
Tussendoor: sinaasappel, 1 rijstwafel, 1 Vitalu met 20+ smeerkaas en runderrookvlees
Beweging: 75 min cardio: 900 calorieën verbrand

Woensdag, 15 maart – ‘stemmen!’
Ontbijt: 2 broodjes met 30+ kaas en light aardbeienjam
Tussendoor: 1 plakje Peijnenburg Zero ontbijtkoek
Lunch: 3 broodjes, 2 met 30+ kaas en light aardbeienjam, 1 met 20+ smeerkaas, komkommer en ham
Tussendoor: 1 plakje Peijnenburg Zero ontbijtkoek met een laagje boter
Avondeten: 2 porties met sperziebonen, aardappelen, mix van ui, champignons en spek, kipschnitzel
Tussendoor: 2 handjes zoutjes

Donderdag, 16 maart – ‘busy for school’
Ontbijt: 2 broodjes met 20+ smeerkaas, komkommer en ham
Tussendoor: –
Lunch: 2 kleine krentenbolletjes met 20+ smeerkaas, ham en komkommer, 2 rijstwafels met 20+ smeerkaas en komkommer
Tussendoor: 2 mandarijntjes, 1 banaan
Avondeten: 1 aardappel, 1 portie chili con carne, schaaltje magere yoghurt
Tussendoor: MyProtein proteincookie
Beweging: 10 minuten cardio (120 calorieën) + 1 uur intensieve les Bodypump

Vrijdag, 17 maart – ‘treat yourself’
Ontbijt: 2 broodjes, 1 met 20+ smeerkaas en komkommer, 1 met sandwich spread
Tussendoor: 1 kleine eierkoek
Lunch: 1 kleine krentenbol met 20+ smeerkaas en komkommer, 2 tarwebollen; 1 met sandwich spread, 1 met 30+ kaas en light aardbeienjam
Tussendoor: 2 mandarijntjes, 200 gram zomerfruit
Avondeten: 2 plakken ‘gehaktbrood’, wat doperwtjes/worteltjes, handje patat, beetje mayonaise
Tussendoor: 5 kleine kiploempiaatjes, paar chocolaatjes

20170317_154345.jpg

Spontaan zin in de zomer bij het eten van dit zomerse fruit ❤

Zaterdag, 18 maart – ‘oh my .. carpaccio!’
Ontbijt: 2 tarwebollen met kaas, kipfilet en komkommer
Tussendoor: –
Lunch: broodje carpaccio bij De Dominee in Oldenzaal: waldkorn broodje met véél carpaccio, pijnboompitten, zongedroogde tomaat, sla, parmezaanse kaas en truffelmayonaise
Tussendoor: –
Avondeten: portie twister fries, rauwkost, houthakkersburger, beetje curry
Tussendoor: 1 stuk kersengebak, paar stokbroodjes met toppings, halve zak Croky paprika ribbelchips, paar stukjes chocolade

20170318_130825.jpg

De lekkerste broodjes carpaccio vind je absoluut bij Grand Café De Dominee in Oldenzaal 🙂

Zondag, 19 maart – ‘me-time’
Ontbijt: 2 tarwebollen, 1 met filet americain, 1 met hagelslag
Tussendoor: –
Ontbijt: 3 broodjes, 2 met 30+ kaas en light aardbeienjam, 1 met sandwichspread
Tussendoor: 2 ‘eierwafels’ met light aardbeienjam
Avondeten: 1 portie risotto: rijst, kip, champignons en groentes
Tussendoor: klein bakje met borrelnootjes

 

 

 

 

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s